torsdag 8 mars 2012

Tävlingsdags!!!!





Håll i er vänner för dethär är bra grejer alltså.....

Låt mig presentera Lotta som jobbar med medveten skönhet inifrån & ut.
Lotta jobbar med ekologisk hudvård för dig, din familj och naturen.

Hos Lotta på Ljuvligt naturlig kan du få kroppsbehandlingar
så som Aroma Massage, massage och olika sorters scrub och inpackningar.
Här kan du även få ansiktsbehandlingar med peeling och mask av ekologiska råvaror
eller varför inte prova på ansiktszonterapi?                                               

NU är det sådär superbra så man nästan inte tror det är sant...

Ni kan vara med och tävla om en valfri behandling hos Lotta till ett värde av 500kr!!!!
HUR gör man för att vara med!

Det är busenkelt!

1. Gå in och gilla LjuvligtNaturlig här på fb  På så sätt får du en lott.    
                    
2. Skriv och tipsa om tävlingen på din egen blogg eller dela med dig av tävlingen på fb nu har du två lotter. Skriv ett inlägg hos mig och tala om hur du har delat med dig av informationen så vi kan hålla koll på hur många lotter just du har.


Den 20 Mars presenterar vi den lyckliga vinnaren här på bloggen.

Lycka till önskar Frida & Lotta


12 kommentarer:

  1. Jag har gillat din sida på facebook & delat länken om tävlingen i min logg på FB & på min blogg !
    http://blackvelvet.blogg.se/

    PUSS Mikaela Stefansson

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag har gillat o delat med mig av tävlingen på fb:) Detta skulle jag verkligen vilja vinna:)
    Kram Jenny Johansson

    SvaraRadera
  3. Jag har gillat och delat på fb. Vänliga hälsningar Sandra Pettersson

    SvaraRadera
  4. Jag har gillat sidan på fejjan och skrivit om det i bloggen. Maj Gad, det här vill jag vinna :) Puss å kram!

    SvaraRadera
  5. Hej Frida! Jag har gillat pa Facebook och delat lanken pa FB ;)
    Hoppas allt ar bra med dig!
    Puss och Kram Fran Kristin och Ava

    SvaraRadera
  6. Hej! Jag gillar skarpt! och har delat på fb, så nu är det bara att hoppas på tur! Trevlig helg! Carina Andersson

    SvaraRadera
  7. Helluuu:) det där låter ju verkligen heeeeelt underbart:) jag har gillat sidan i ansiktsboken o delat länken där också;) Lycka till med nya businessen! Kram Lisen

    SvaraRadera
  8. Hej mammi! Jag har gillat och delat! Skulle vilja ge detta till farmor! ;) Puss och Kram från kungen av ridning! :)

    SvaraRadera
  9. Men oj oj vilken fantastiskt tävling!!!
    Jag gillar på fb och tipsar på fb

    Å nu håller jag tummarna för vinst!!

    Linda Thörn

    SvaraRadera
  10. Jag gillar Lottas sida och delat med mig länken på min fb.
    :-)

    SvaraRadera
  11. Hej!
    Vill börja med att tacka för en fin blogg med mycket inspiration :)
    Jag har gillat på FB och skrivit och tipsat på min blogg (http://kroppcaka.blogspot.se)

    SvaraRadera